MLT

Fundamenty zalane. Trwają ciężkie prace.

Zapraszamy wkrótce

Udział marek własnych w polskim rynku FMCG wykazuje spory potencjał wzrostu - ocenia się, że wynosi niespełna 34%, natomiast w skali globalnej jest to już 42%. Specjaliści podkreślają, że obecnie ma miejsce rozwój produktów marek własnych - nadchodzi czas „private brands”. Sieci handlowe starają się odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów – rozszerzają i różnicują asortyment. Produkty sprzedawane pod szyldem marki własnej bardzo często nie odbiegają jakością produktu, atrakcyjnością opakowania od produktów marek producenckich. 

Jak na te zmiany reagują producenci? Firmy, które rozwijają produkcję w segmencie marek własnych mają możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami sieci handlowych dzięki wydarzeniom takim jak Targi Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych Private Label Show (18-19 września 2018, Targi Lublin). 

W tym roku, po raz pierwszy będzie okazja do nawiązania kontaktu z kupcami z Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, którzy o szczegółach współpracy handlowej będą informować na stoisku firmowym. 

Warto przypomnieć, że w poprzednich edycjach wydarzenia udział wzięli przedstawiciele następujących sieci handlowych: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz.

<< wstecz